ANA CĂRBUNE

New York, orașul luminilor care niciodată nu doarme!

Îmi amintesc si acum ziua, de parca a fost ieri, când am vorbit pentru prima dată cu managerul de la companie , cind mi-a prezentat o listă lungă cu multe locuri de muncă diferite. De la hoteluri, restaurante la magazine, parcuri de distractie. Atunci am vzut fotografia unui restaurant din Ocean City, si deodata mi-am zis “Acolo vreau sa lucrez!!!”

Câteva luni mai târziu, în mai, am plecat pentru prima oară în străinătate și nu a fost o țară obișnuită, era America, “Tara tuturor posibilităților”. După zborul lung, verificari de securitate, m-am întâlnit pe primul meu supervizor din Maryland, Bob care ma luat cu mașina lui și m-a dus “acasă”. În prima zi la restaurant, am fost atât de fericita și dornica de lucru. După o săptămâna de training si munca ,venise si ziua testului, aveam emotii ca la BAC,dar a fost Fantastic!

Colegii de camera erau persoane necunoscute mie, dar care au reusit sa-mi fie apropiati intr-un termen foarte scurt. Am petrecut o mulțime de momente frumoase împreună. Am devenit prieteni cu americani, coreeni, filipineji, romani. Ne-am dus impreuna la petreceri cu gratare la piscina, am gustat feluri de feluri de mâncaruri din țări diferite :Ungaria, Serbia, România, America sau Coreea. De asemenea, am fost pentru prima data la un cinematograf cu difuzarea unui film in limba engleza(cred ca am inteles mai putin de jumatate : ).

Unul dintre cele mai fascinante momente petrecute impreuna a fost noaptea in New York, orasul care “ niciodata nu doarme” , o adevarata jungle de zgirie nori, cladiri istorice, moderne si toate imbinindu-se armonios. Apoi am vizitat Washington, DC, capital Statelor Unite ale Americii A fost o zi însorită din iulie, care ardea tot, dar nici căldura nu ne oprese.Am mers mult și am văzut aproape toate locurile cele mai importante din capitală, a fost o zi plină de aventuri uimitoare și sentimente frumoase.

Pe la sfârșitul sezonului, am planificat o excursie finală la Cascada Niagara. Am închiriat un autobuz, iar pentru petrecere am luat boxe cu lumini albastre și muzică bună. Am văzut “adevărata față a naturii”, Era uluitor de frumos… si acum am emotii cind imi amintesc .

Despre aceasta aventura, pot sa povestesc la nesfirsit : A fost cea mai tare experiență a vieții mele, un vis devenit realitate!!!